• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Sta da kupim?

Started by abrasax, June 12, 2007, 03:13:35 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

abrasax

June 12, 2007, 03:13:35 pm Last Edit: June 12, 2007, 03:15:53 pm by abrasax
Nov sam na forumu, studiram astronomiju ovde u Novom Sadu. Slabo se razumem u teleskope pa mi treba savet. Potrosio bih 200 do 300 evra za reflektor. Bio sam na sajtu www.astroshop.de, malo razgledao i jedino sto mi se uklapa u budzet je ili neki skywatcher ili bresser. Zanima me ima li kod nas nesto bolje i koliko je sigurno narucivati sa tog sajta? I jos nesto: hteo bih da ga kupim pre letenke.

Dušan

Ja sam cuo da su studenti novosadske astronomije teoreticari, tj. da ih ne interesuju teleskopi itd...  :) Nemoj da zameris...

Imas neke linkove u ostalim temama na forumu:

http://www.astronomija.co.rs/forum/index.php/topic,1244.msg12932.html#msg12932
http://www.astronomija.co.rs/forum/index.php/topic,1244.msg13671.html#msg13671

A Gucuc, Stojanov, Vmiro, Mravic... ce ti sigurno vise pomoci.


Stojanov

QuoteSlabo se razumem u teleskope...

Bilo bi najbolje da pocnes sa astrodvogledom ( 15x70 ili 20x80 ) za 130 eura. Na Spensu pogledaj stabilniji foto stativ za oko 3.000-4.000 dinara ili polovan na fotoberzi , sam napravis kraci nosac sa protivtegom za posmatranje objekata u blizini zenita .
Takav dvogled ce ti trebati uvek , cak i kada budes imao teleskop.
Ako si vec odlucio da nabavis reflektor, razmisli o TAL-u 110/806 za 270 eura. Ruski skolski teleskop, u svakom slucaju je bolji od kineskih. Pojedinci zameraju da je previse robustan ali i to ima svojih prednosti. Zbog f/D 7,3 manje ces morati da podesavas optiku.

sale11472