• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Pomoć - teleskop STAR 1000114

Started by Darkwizard, September 13, 2008, 10:08:30 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Darkwizard

September 13, 2008, 10:08:30 am Last Edit: September 29, 2008, 06:15:45 pm by mmilan
Pozdravljam sve prisutne!
   
    Kada sam bio dete bio mi je san da se bavim astronomijom,taj san nije nestao,jos uvek je tu...
   
   Drago mi je da sam pronasao ovakav forum i cast mi ukljuciti se medju poznavaoce astronomije,ja sam totalni laik za to i imam par pitanja na koja bih voleo da dobijem barem neki priblizan odgovor,naravno ako je to moguce...

   E ovako,pre par dana na poklon sam dobio teleskop Optisan 1000114 njegove specifikacije su:


    #  Optisan teleskop STAR 1000114
    # Teleskop sa sočivima
    # Žižna daljina 1000 mm
    # Promer objektiva 114 mm
    # Okulari 1.25", PL25mm, PL6.5mm
    # Žižna daljina - 1000 - okular PL25 - uvećavanje 154 X
    # Žižna daljina - 1000 - okular PL6.5 - uvećavanje 40 X
    # Uvećavanje: 40x - 307x
    # 2x Barlow sočiva
    # Zum 6x30
    # Aluminijumski azimut stativ
    # Za astronomska i panoramska dnevna i noćna posmatranja

Treba mi vas komentar na to...da li valja cemu,koliko sam ja gledao kroz njega ok mi se cini,posmatrao sam Mesec bio je kao na dlanu..kristalno cista slika..barem za mene koji sam pocetnik u tome,mada kada sam posmatrao jupiter i njegove satelite slika mi je bila mutnija i kao da planeta ima sa jedne strane svetlosni rep ili tako nesto,da li tu moze nesto da se popravi ili podesi.Drugo interesuje me da li neko moze da mi kaze gde mogu da kupim filtere i koje da kupim posto nemam ni jedan,isto to pitanje imam i za okulare da li su mi potrebni bolji...

P.S. Ne zelim da moj san nestane  :'(

Hvala unapred!

sale11472

Pa dobro nam došao na Forum.
A sada da odmah krenem grubo sa kritikama pa da to raščistimo napočetku ;)