• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

... koja je ovo planeta?

Started by dzindzin16, September 02, 2010, 08:57:52 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dzindzin16

pozdrav svima na forumu i pitanje(jer sam laik priznajem) koje je ovo nebesko telo na zapadu?  ... veceras nakon zalaska sunca ... ''a i uvek valjda''   :) ... izvor -- kopaonik web kamera






CyberianIce

Verovatno Venera posto je ona blizu Sunca tako da ili zalazi nakon Sunca ili izlazi pre Sunca zavisi u kojoj tacki se nalazi, jako je sjajna.
Telescopius
AstroBin
Sky-Watcher 200P | Meade Instruments DS2090 | Tair-3-Phs | Celestron CG-5 | OnStepX | Canon EOS 600D AstroMod | ZWO ASI120MM-S

dzindzin16

moguce i da je neki satelit  jer se i dalje nalazi na nebu na istoj poziciji?!!!?!!!!! :-\


ExNor

"Ako želite da napravite pitu sa jabukama od početka, onda prvo morate da stvorite Univerzum" - Carl Sagan
http://aadtychobrahe.blogspot.com/

sale11472

Quote from: dzindzin16 on September 02, 2010, 09:16:41 pm
moguce i da je neki satelit  jer se i dalje nalazi na nebu na istoj poziciji?!!!?!!!!! :-\



Nije satelit pošto se oni kreću, a oni koji prividno miruju tj geostacionarni su suviše daleko i suviše sitni da bi se videli (pročešljaj malko forum ako te to interesuje naći ćeš i informacija ilinkova do informacija o satelitima i kako izgleda posmatranje istih ;) )
Dakle ovo može da bude jedan od dva pomenuta objekta Venera ili Arkturus. Lično mislim da je u pitanju Venera poto sumnjma da bi se na ovako lošem snimku video drugi kandidat. Ako želiš da budeš siguran odgovor je vrlo lak ako je to najsjajnije "svetlo" na nebu onda je Venera ako ima svetlijih onda je Arkturus ;D
Po(t)pis:
TS 10x50 LE dvogled ;)
70/900 refraktor
180/950 ogledalo u izradi
Nova Igracka Celestron MiniMak 70 --- bio na snizenju jako povoljan pa nisam odoleo ;D
Ostalo ne smem od sramote da stavim na spisak dok ne završim ;D

5ja