• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Kako osposobiti teleskop? (totalni pocetnik)

Started by Djole, January 17, 2008, 07:04:28 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Djole

Prvo veliki pozdrav svima.....
Prvi put pisem....a registrovao sam se da bih nesto naucio i da bih resio jedan problem koji ce ostalima mozda i biti smesan....
Juce sam brzopleto kupio Optisan star 70076 (posle par rakija)...i sada imam problem da ga ``pustim u funkciju``... Tacnije,sve sam sastavio po vrlo shkrtomupustvu ali nista ne vidim... Postavio sam okular 2x barlow pa sam u njega ubacio erecting Eyepiece i kada pogledam kroz eyepiece nista ne vidim...Napred sam skinuo onu malu kapicu...
E sad....ja sam totalni pocetnik koji nikada nije imao dodira sa teleskopom a i nemam nikog u blizini ko mi moze pomoci..pa sad ako neko ima zivaca i volje neka mi objasni gde gresim ili mi pustite neki koristan link

Unapred hvala.. u nadi da cu i ja uskoro sa smeskom gledati na ova pitanja !!!
SW ED APO 80/600, HEQ5, ZWO ASI 290MC, QHY5 ,
Canon 7d

fender

Slusaj, ja imam isti takav teleskop, to jest to je prvi teleskop koji sam kupio. Slika mu je za razliku od svih drugih Optisanovih teleskopa OK. Trazi od administratora moj mail pa cu ti detaljnije objasniti.

mravic

Povadi sve iz tog fokusera i stavi okular sa najvecim brojem , valjda 20mm. i pokusaj da izostris sliku. :-\
www.univerzumad.com
Astronomsko opservatorija Night Hawk

Djole

Quote from: fender on January 17, 2008, 09:47:09 pm
Slusaj, ja imam isti takav teleskop, to jest to je prvi teleskop koji sam kupio. Slika mu je za razliku od svih drugih Optisanovih teleskopa OK. Trazi od administratora moj mail pa cu ti detaljnije objasniti.


hvala..podneo sam molbu za tvoj mail...
SW ED APO 80/600, HEQ5, ZWO ASI 290MC, QHY5 ,
Canon 7d

sale11472

Quote from: mravic on January 17, 2008, 11:21:04 pm