• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

POMOĆ!!Dobio sam teleskop SIMMON 6450

Started by nbg77, July 14, 2010, 11:52:36 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nbg77

Poštovani učesnici ovog foruma, molim Vas za pomoć i savet vezano za teleskop SIMMON 6450 (karakteristike: Focal Length 900mm,Diameter 114mm,F ratio 7.87, Dawes limit 1.1 arc Seconds,Limiting magnitude 12.3, Light Gathering Power 225).Totalni sam amater i voleo bih da mi kažete vredi li trošiti vreme na ovaj teleskop.

Hvala unapred!! :)

CyberianIce

Trebao bi malo pretraziti forum, mislim da se dosta odgovora na tvoje pitanje vec krije po nekim temama...
Telescopius
AstroBin
Sky-Watcher 200P | Meade Instruments DS2090 | Tair-3-Phs | Celestron CG-5 | OnStepX | Canon EOS 600D AstroMod | ZWO ASI120MM-S

Ljubo

Pozdrav nbg77 i dobro nam došao na forum !!!

Cestitke; nabavio si pravi pravcati prvi teleskop! Kao da si nekog pitao - to je optimalan uredjaj za početno upoznavanje objekata na nebu teleskopom - baš tako i preporučujem. Nije neka vrhunska optika, ali obzirom da je Njutn, i to na cca. F/8 - nema da brineš!

Jesi li gledao Jupitera njime? To je onaj sjajan objekat na istoku što se vidi iza ponoći. Kad to osmotriš, javi nam utiske. Nadajmo se da je kolimacija dobra, u suprotnom (zbog transporta) moraćeš je sam raditi (ništa strašno).

Pozz.

nbg77

E pa Ljubo, ulepšao si mi dan!:)
Iskreno, baš sam se bio zabrinuo kada sam na njemu video "Made in China",plus sam saznao na netu da je firmu Simmons preuzela firma Bushnell, koja se toplo NE PREPORUČUJE za bilo kakvu kupovinu njihovih proizvoda(http://www.scopemaking.net/hrv/prviscope.htm).Samo još da obrišem pračinu sa njega i pravac Avala!:)

Ljubo