Quote from: CyberianIce on Yesterday at 06:57:55 pma RA osa nema konstantnu brzinu već se ona menja zavisno od visine ibjekta, vlage, temperature i pritiska vazduha. Korekcije DEC ose u gajdingu su svakako neophodne zbog nesavršenosti konfiguracije (nivelacija, useveravanje, cone error) a ne zašto što je motor neprecizan.
Quote from: CyberianIce on Yesterday at 06:57:55 pmNe znam zašto bi gledao gajd fajlove ljudi po internetu. Uglavnom ih kače samk kada imaju neki problem a ostalih 90% slučajeva kada gajding radi optimalno niko ih ne kači. Survivor bias.
Quote from: CyberianIce on Yesterday at 06:57:55 pmDec osa ne znam zašto igra, na OnStep-u imaš dual axis tracking u kijem dec osa takođe radi jer se kompenzuju atmosferske refrakcije, a RA osa nema konstantnu brzinu već se ona menja zavisno od visine ibjekta, vlage, temperature i pritiska vazduha. Korekcije DEC ose u gajdingu su svakako neophodne zbog nesavršenosti konfiguracije (nivelacija, useveravanje, cone error) a ne zašto što je motor neprecizan. Gajding pokretima DEC ose pokušava da kompenzuje i backlash koji je u dec osi problematičan zbog promene smera posebno ako se koristi dithering.