• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Egzoplanete-kako do njih stici???

Started by skyfly, June 20, 2012, 02:19:00 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfly

...ocigledno nekom svemirskom letilicom necemo jos dugo moci,ili ne bar za mog zivota ;D
Od skepticizma za njihovo postojanje do pronalaska preko 300 planeta van suncevog sistema ,doslo se za kratko vreme.
Medjutim tu nastaju mucne borbe detaljnijeg posmatranja ovih udaljenih svetova,sto zbog svetlosti zvezde koja nadjacava njihovu svetlost,sto zbog velikih udaljenosti od nas.
Moje pitanje je u cemu se sastoji problem,da se napravi teleskop koji ce nam pruziti prikaz ovih svetova nesto slicno kao google earth :):
velicina teleskopa,neka tehnologija sociva ili nesto drugo...

Napominjem da sam totalni amater ,ali bih voleo da cujem neko objasnjenje,meni shvatljivo ;D


Predrag

Quote from: skyfly on June 20, 2012, 02:19:00 pm
Moje pitanje je u cemu se sastoji problem,da se napravi teleskop koji ce nam pruziti prikaz ovih svetova nesto slicno kao google earth :):
velicina teleskopa,neka tehnologija sociva ili nesto drugo...


Sve ovo se svodi samo na jedno, a to je navac za tehnologije. Bilo i biće. Mnogo novca treba, a novca nema.
"Somewhere, something incredible is waiting to be known." - Carl Sagan

CyberianIce

Telescopius
AstroBin
Sky-Watcher 200P | Meade Instruments DS2090 | Tair-3-Phs | Celestron CG-5 | OnStepX | Canon EOS 600D AstroMod | ZWO ASI120MM-S

Milan Nikolic

Quote from: skyfly on June 20, 2012, 02:19:00 pm
...ocigledno nekom svemirskom letilicom necemo jos dugo moci,ili ne bar za mog zivota ;D
Od skepticizma za njihovo postojanje do pronalaska preko 300 planeta van suncevog sistema ,doslo se za kratko vreme.
Medjutim tu nastaju mucne borbe detaljnijeg posmatranja ovih udaljenih svetova,sto zbog svetlosti zvezde koja nadjacava njihovu svetlost,sto zbog velikih udaljenosti od nas.