• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

OPTISAN STAR 60060 2.X i nadam se posljednji put!

Started by Mireille, December 28, 2005, 01:08:07 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mireille

Izvinjavam se svima kojima je Optisan Star-a 60060 preko glave zbog ponovnog otvaranja teme!

Ali meni se vec drugi put pruza prilika da ga kupim (prvi put mi je za dlaku izmakao, cak je bio i prilicno jeftin) mozda je ovo neki Visi znak! :)

Kako vidim iz vasih komentara, cak ispadne dobar cas ne!
Vama je gledajuci to sa profi aspekta, los teleskop, mislim ta sociva, to izvrtanje slika ... uvecanja itd.
Ali morate imati u vidu da sam ja totalni pocetnik ali kad kazem totalni mislim TOTALNI!
Obeshrabrili ste me ovim usporedbama sa Ficom, ali isto tako odushevljena sam cinjenicom da se moze vidjeti Saturn, da se mjesec dobro vidi i da se mogu vidjeti jos neke stvari, koje ja nikada nisam ni sanjala da ce mi biti iole blizu!
Ja sam smatrala da je vrhunac ovog teleskopa "gledanje Mjeseca kao kroz dvogled!" jer je to moj astronomski dosadasnji domet!
Mislim nekako, (znam pocetnicko laicko misljenje), da bi mi bilo dovoljno vidjeti dobro Mjesec i kratere, potruditi se da nadjem i vidim Saturnove prstenove ... sve to za pocetak!
I za dobru kolicinu novca, taman koliko sad mogu da odvojim, za svoje astronomske podhvate!

Nekada ne tako davno, dobila sam ovakav odgovor:
"Ako si vec odlucila da kupis teleskop, da ti skrenem paznju da se ne preporucuje kupovanje teleskopa iz robnih kuca (obrati paznju da ga oni reklamiraju sa "uvecanje 30-300x"). Generalno, uvecanje teleskopa nije toliko bitno, a ne preporucuje se da uvecanje bude vece od dvostruke velicine objektiva u milimetrima. Pri velikim povecanjima (300x) svaka oscilacija teleskopa se povecava 300x. Pri tim povecanjima slika nije jasna i zbog turbulencija u atmosferi.