• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.

KIneski teleskop:)

Started by skyfly, November 07, 2013, 05:53:42 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfly

Pozdrav narode
Potrebna mi je pomoc oko ovog druskana :D

http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-New-150x-Refractive-Astronomical-Telescope-300-70mm-Monocular-Space-Spotting-Scope-Watch-Camping-Hunting/1112376852.html

narucio sam neke stvari sa ovog sajta nevezano za teleskope,onda se sjetih i teleskopa,pa rekoh da vidim sta ima i tako naidjoh na gore pomenutog...
totalni sam amater sto se teleskopa tice,(pa ne zamjerite ako sto odvalim)a volio bih ponekad bacit pogled u nebesa...planete,mjesec...
pitanjca:

1.Vrijedi li ovo cudo?
2.Rekoh ne razumijem se u teleskope,pa ako neko moze da mi objasni karakteristike ovog cineza,istine/lazi...

fala vi,kao najrodjenijima 8)

kruska

gile.ms

Quote from: skyfly on November 07, 2013, 05:53:42 pm
1.Vrijedi li ovo cudo?
2.Rekoh ne razumijem se u teleskope,pa ako neko moze da mi objasni karakteristike ovog cineza,istine/lazi...

1. Ne vredi!
2. Bez problema staje u džep, fotograf je samo vešto iskoristio perspektivu da izgleda veći nego što jeste... nešto na ovaj fazon:

SkyWatcher 150/750 EQ3, TS 10x50, TS 20x80, Star Adventurer, EOS 550d<br />----------------------------<br />Truly, Madly, Deeply

kostur

imas bre dvoglede na buvljaku da kupis za dva soma, njima mozes videti i andromedu i sve jos bolje nego tim. Mada ja svog optisana i dalje imam i koristim ga ( •_•) ⌐■-■ (⌐■_■) za sunce (ijeeaaaaaaaaa)
Sky-Watcher 150/750 N
EQ-3 montaza
Okulari Super 25 i 10 mm
Barlow 2x
Trazioc 6x30
Laserski kolimator
Optisan 36050n na fotostalku za posmatranje Sunca ;D
http://astronomija101.wordpress.com/

skyfly

uz 3 ne,odluka donijeta :)
zdravstvujte

mitja

nego reci ti meni jel pouzdan ovaj sajt. planiram neku kupovinu sa njega ali ne znam kako stoji stvar sa postom itd.