• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Skiciranje

Started by Acheron, November 26, 2006, 08:29:22 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Acheron

November 26, 2006, 08:29:22 pm Last Edit: August 06, 2007, 02:42:19 pm by Sich
Poštovanje.
Mladi sam astronom amater iz Hrvatske i već dijelujem na jednom hrvatskom forumu (zna me gospodin Mravik) samo što se ljudi na njemu slabo bave promatranjima već više filozofiraju o meni pomalo nezanimljvim stvarima. Vidim da ste vi ovdje znatno organiziraniji i da je broj članova velik pa sam htio zapitati dali tko od vas skicira objekte koje promatra? Imam osjećaj da se jedini time bavim u Hrvatskoj pa se nekako osjećam usamljenim.
Volio bih naći nekoga za razmjenu iskustava i da mogu usporediti crteže.

gucic

Dobrodosao!!!

Proslo je dosta vremena od kada sam skicirao sa dobrim astrodrugarom. Bila je to kometa LINEAR C/2001A2.
ima link   http://www.astronomija.co.rs/suncsist/komete/c2001a2/c2001a2mg.htm

Da li imas crteze ili skice? Mislim da bi clanovi rado voleli da ih vide!

Acheron

November 26, 2006, 10:35:44 pm #2 Last Edit: November 26, 2006, 10:42:31 pm by Acheron
Naravno da imam.
Možete pogledati web stranicu koju sam složio: www.inet.hr/~vevrhova

Pročitao sam report s promatranja i unatoč tome što nisam vidjeo tu kometu znam kako vam je bilo kad ste je ugledali. Ja sam tako u prvom mjesecu 2005. ugledao Macholz. Nisam ni znao da se nalazi na nebu. Slučajno sam uzeo 20x50 dalekozor i malo sam gledao po Hijadama i Plejadama. Kad su mi se oči privikle na mrak uočio sam mrljicu ispod zviježda Bika. Pogledao sam je dalekozor i ostao očaran. Nisam znao što je, samo sam nabrzaka skicirao i kasnije na internetu sam saznao da je to bila kometa.

marino

Quote from: Acheron on November 26, 2006, 08:29:22 pm
Poštovanje.
Mladi sam astronom amater iz Hrvatske i već dijelujem na jednom hrvatskom forumu