• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Celestron 150/750mm na EQ-3 saveti!

Started by astromilke, March 04, 2007, 10:58:41 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

astromilke

March 04, 2007, 10:58:41 pm Last Edit: March 04, 2007, 11:01:25 pm by astromilke
Konacno da mi je nesto iskrslo! Za nepunih 2 meseca putujem za Hrvatsku na 4-5 dana i prvo sto mi je palo na pamet kada sam to saznao -> telescope-service.com -> Optimus Hrvatska= TELESKOP! Dakle, otisao sam na sajt i nasao teleskop za koji mislim da ce mi ispuniti ocekivanja - za sad :). Kontaktirao sam Optimus radi cene i isporuke: manje od 400e. Posto sam u mogucnosti i zelim da preskocim manje-pocetnicke teleskope iako sam sam pocetnik, odlucio sam se za ovaj, naravno nije definitivno jer bi voleo da me posavetujete o ovom teleskopu. Po mom iskustvu zahvaljujuci ovom forumu mislim da je ovaj teleskop dobar i za suncev sistem i za deep objekte, negde izmedju - ne znam da li gresim.

Ovo je link ka teleskopu pa... ko je voljan da pomogne... http://www.teleskop-service.com/Celestron/Newtonians/Newtonians.html#NT150
SW Newton 76/900
EOS 1200D

Maxscope

Mozda ces preskociti manje teleskope, ali ne i pocetnicke jer je upravo ovo jedan od pocetnickih teleskopa.
Ovo je stara "Advance" verzija Celestron CN-6 teleskopa, uradjena u Kini a po Celestron standardima (svi to rade, Meade, Orion,  i ostali prave teleskope u Kini ali po njihovim standardima) sto je opste poznato mada mi nije jasno zasto to vise uopste ponavljaju!!!!!!
Ja nisam nikada video niti osmatrao kroz jedan od ovih Celestrona pa ti ne mogu nista konkretno i iz iskustva napisati o njemu.