• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

Celestron AstroMaster teleskop 114EQ VS 114/900 EQ1 SkyWatcher

Started by igorpl, June 15, 2011, 08:06:33 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

igorpl

Totalni sam početnik i za sada imam Praktica durbin 20-60X70 i nekakav jači stalak za njega ali sam njega izgustirao i skontao da je potpuno bezvredan na uveličanju preko 37 puta, pa bih sada da sa malim budžetom uzmeme sebi neki od ova dva telskopa:

1. Celestron AstroMaster teleskop 114EQ
2. 114/900 EQ1 SkyWatcher
Trebaju mi saveti koji je bolji.
Čitajući raznorazne komentare i sajtove nešto mi varijanta br 1 po meni lošija zbog kraćeg tubusa od žižine daljne, ili možda grešim.
Pomozite mi da se odlučim. Bužet mi je ograničen na 160 eura.
Need help!

kostur

uzmi skywatcher. Da je teleskop celestron astromaster 130 u pitanju(koji kosta bednih 40ak vise) onda bih ti njega preporucio. Kao sto vidis i ja imam praktiku. To nije teleskop vec durbin sa mobilnim uvecanjem. Koliko znam duzina cevke 114 kod celestrona je 450,a zizna duzina 900 sto znaci da su stavljena jeftina korektivna ogledala, odnosno da se javlja sferna aberacija. Uzmi skywatcher i miran si par godina
Sky-Watcher 150/750 N
EQ-3 montaza
Okulari Super 25 i 10 mm
Barlow 2x
Trazioc 6x30
Laserski kolimator
Optisan 36050n na fotostalku za posmatranje Sunca ;D
http://astronomija101.wordpress.com/

CyberianIce

Quote from: igorpl on June 15, 2011, 08:06:33 pm
Čitajući raznorazne komentare i sajtove nešto mi varijanta br 1 po meni lošija zbog kraćeg tubusa od žižine daljne, ili možda grešim.