• Welcome to Forum Astronomskog Magazina. Please login or sign up.
 

MEADE LS 6 "

Started by JohnnyBlack, November 16, 2014, 03:26:07 pm

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohnnyBlack

November 16, 2014, 03:26:07 pm Last Edit: November 20, 2014, 09:40:33 pm by Sekula
Pozdrav !

Posedujem MEADE LS 6 " sa kompletnom opremom ...displej, napajaaja za auto , kao i za " kucu " , WIFI server, set filtera i okulara ( neki obican i jeftin ), nosac za DSLR aparat, CCD cameru....itd..itd..
Totalni sam amater, potreban mi je savet koju osnovnu optiku da nabavim , za pocetak da posmatram suncev sistem..planete...ili sta god da je moguce.
Takodje mogu da nabavim opremu iz Holandije i Nemacke pa Vas molim, da to uzmete u obzir kao i model teleskopa, kada mi savetujete sta da nabavim.
Iz teksta se vidi da sam totalni amater, pa mi tako i odgovarajte :)
Ako je neko zainteresovan da me " obuci " neka se javi...
Pozdrav i Hvala !

mravic

Imas li za pocetak neki link da vidimo tacno sta to imas.
Da nije mozda MEADE?
Koliko sam shvatio, ti vec posedujes teleskop, to je ovaj od 6 inca. Sto bi kupovao neku drugu optiku.
Naravno da cemo ti pomoci da sve to pokrenes. Ja sam iz Backe Palanke, ali ima sigurno neko blizi.
www.univerzumad.com
Astronomsko opservatorija Night Hawk

JohnnyBlack

Tacno, moja greska u kucanju, to je MEADE http://www.meade.com/products/telescopes/ls/ls-6-acf-f-10-lightswitch-telescope.html
Pod " optikom " sam mislio na set ( kutiju ) okulara i raznih filetra, za koje mi je receno da bas nisu nesto posebno kvalitetni, ali sta je tu je, rade.
Ja sam iz Beograda, kao sto sam napomenuo, tacnije Novog Beograda.

Ovaj teleskop LS ( light switch ) , je vrlo lako pokrenuti, koristiti GPS, izabrati opcije da sam pronadje nebeska tela i da omoguci posmatranje.
Mene interesuje da naucim da ga koristim malo " dublje " ,, tj da naucim koji okular, koje socivo...itd..